Selam ben geldim. Aslında erken uyumam gerek ama azıcık heyecanlıyım. Yarın direksiyon derslerim başlıyor ve saat 9'da. Ve ben tipik hayıflanmamı yapıyorum; Dokuzda ders mi olur yaaa. Elektronik sınavı da zaten ucu ucuna geçtim :D Sıfır çalışmayla geçilebiliyormuş onu test ettim. neyse erken uyumalıyım.
İyi geceler <3
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder